Sunday 29 October 2023

Al Fatihah ~ Bad Indigo dan Badrul Muhayat

Salam takziah buat seluruh keluarga dan sahabat Almarhum Bad Indigo dan Almarhum Badrul Muhayat, yang dijemput kembali ke negeri abadi pada Khamis dan Sabtu lepas. Terkejut sungguh Ummi. Benarlah, kematian itu sangat dekat, tidak cepat atau tidak lambat walau sesaat. 

Membesar bersama 'kehadiran' mereka mewarnai persada seni, tidak dapat tidak menyentuh perasaan kita bila menerima berita kematian mereka. Pantas merenung ke dalam diri, apa persediaan kita? Terasa banyak lompong dalam menyediakan bekalan ke sana, namun hati tetap leka. Lalai dalam tipu daya dunia yang hanya sementara :( Ampunkan kami Ya Allah! 

Semoga kesudahan yang baik juga untuk kita semua.

Semoga Allah menempatkan mereka semuanya di kalangan para solihin termasuk seluruh ahli keluarga kita yang telah pergi mendahului kita aamin ๐Ÿคฒ.

5 comments:

  1. Innalillahiwainnailaihirojiun, SA dulu masa jadi PR, pernah berkawan rapat dengan arwah Bad, lepas tu SA jauhkan diri sebab tunang dia masa tu ( bukan Amiza Adnan) x suka kami rapat..hahaha...lepas tu memang skodeng dari jauh je la...arwah baik orangnya

    ReplyDelete
  2. Innalillahiwainnailaihirojiun .. al fatihah buat arwah, semoga ditempatkan dikalangan org2y yg beriman... aamiin

    ReplyDelete
  3. Semoga roh2 mereka dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  4. Tadi saya browsing dulu ttg bad indigo ini, karena belum tahu siapa beliau. Ternyata penyanyi yaa. Sedih baca kisahnya ๐Ÿ˜”. Semoga saja almarhum diampuni segala kesalahan dan diterangi selalu kuburnya.

    ReplyDelete