Wednesday 26 December 2018

Jom pi Kedai Eco Jalan Gombak 🤗


Siapa suka pergi Kedai Eco? Ummi baru sekali je jejak kaki di Kedai Eco tapi dah jatuh hati dengan Kedai Eco ni. Macam kena sawan hah, semua benda nak beli. Almaklumlah kebanyakan barang harganya serendah rm2.10.  Susun atur barang kemas, kedai bersih, berhawa dingin serta sistem bayaran pun sistematik berbanding kedai rm2 yang biasa Ummi pergi. 

Jumaat start bukak, Sabtu kami terus pi serbu 😅

Dipendekkan cerita, sekarang ni Eco Shop dah tambah cawangan baru. Dibuka di KL Trader Square, Jalan Gombak. Ala dekat simpang 3 dari Padang Balang tu kan ada newly built condo. In one of the shoplots depan kondo tu berdirinya Eco Shop yang baru je buka jumaat lepas, 21/12/2018. Kiranya orang Gombak boleh ke sini kalau taknak ke Aeon Big (dulu Carrefour) Wangsa Maju atau Selayang Mall. Sengaja Ummi selitkan info ni sebab selama ni Ummi pun mencari-cari juga Eco Shop yang dekat dengan area Gombak ni.

Full address. 

Luas dan selesa. 


Dah masuk wishlist 😜

Nicely wrap. Boleh buat gift 



Jom 🤗🤗🤗

Eco Shop Jalan Gombak 
KL Traders Square, No 99
Jalan Gombak, Setapak
53300 Kuala Lumpur 


9 comments:

  1. ohhh .. eco dah bukak kat sini, senang la xyah nak ke selayang tu serabut hahaha.. next destinasi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak tunggu je zie komen haha.. Senang dah kita zie, dah ada kedai Eco yg dekat :)

      Delete
  2. I love those plates with purple flowers! If I am there, sure will buy a few.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak sama taste dgn I :) let's buy them PH.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Menarik.. tq info, hari tu dh terbaca rasanya, hari ni search lg..sbb confuse address yg mne 1, mcm nmpk ade 2 outlet eco shop d Gombak tu

    ReplyDelete
  5. Baca ini sebab ada satu kedai baru buka depan Mydin MITC. Belum ada kesempatan untuk masuk. Hehe baca dahulu untuk bersedia.

    ReplyDelete
  6. saya pun suka ecoshop dan apa2 yg jimat, cantik, organik dan sihat. datanglah ke zureshop - kedai serbaneka di gombak selangor yg ada jual makanan dan minuman, pakaian, buku2, komputer dan cctv. ada tmpt makan2, solat n santai dan boleh buat assignments n WFH juga. whatsapp no 0182836250. 44 jln selaseh indah, tmn selaseh 1, batu caves, selangor 68100. frozen food seperti karipap etc dan ayam halalan toyyiban serta patin talapia dan keli sangkar ada di sini inshaAllah

    ReplyDelete
  7. I like this shop. Becose chip prices and i can buy many many products in my use.

    ReplyDelete