Sunday 22 April 2012

Cerita Hujung Minggu

Nak makan nasi minyak? Sekarang tidak perlu tunggu cuti sekolah untuk menghadiri jemputan kahwin. Asalkan hujung minggu, mesti orang berkenduri kendara. Sungguh makmur hidup di Malaysia. 

Saya sempat memenuhi jemputan seorang ahli kariah untuk menghadiri kenduri kahwin anak perempuan beliau yang diadakan di Dewan Beringin. Enak sungguh lauk pauk yang di hidangkan. Katerer untuk hari tersebut ialah Sri Angsana Caterer. Saya bagi promosi percuma sebab "tak tumbuh tak melata, tak sungguh tak kata", memang sedap masakan dia. 

Selamat Pengantin Baru! Cantek pelamin awak...:)
Kami agak rushing hari itu, kerana bercadang untuk bergegas ke PPUM, melawat rakan yang ditahan di sana kerana mengalami tekanan darah tinggi sewaktu mengandung. Jam sudah menunjukkan 1.30 ptg, jadi hasrat terpaksa ditunda kerana waktu melawat berakhir jam 2 ptg. Jadi, kami ambil keputusan untuk ke MPH, sementelah tarikh penebusan voucher buku 1M akan berakhir 30 April ini.

Inilah hasilnya... Ikutkan saya dah set rule, tak akan beli buku baru selagi buku yang ada belum khatam, tapi sebab Mr Hubby dah offer RM100 dari voucher tersebut, maka saya pun 'terpaksalah' beli.. Konon! 

Tak sabar nak 'berkenalan' dengan Tan Sri Ainuddin Wahid
Tup-tup semalam kawan SMS bagitau isterinya dah selamat bersalin. Congrats Schaiff & Laila di atas kelahiran Schaiff Jr. Tak sempat Untie pegi tengok, baby dah 'keluar' dulu ye.. x sabar nak jumpa Untie la tu...:)

No comments:

Post a Comment