Tuesday 5 February 2013

Pesta Buku 1M 2013

Pesta Buku 1Malaysia
30 Jan - 3 Feb 2013
PWTC

Sesekali ke pesta (w/pun pesta buku) dengan orang tersayang memang best. We left the kids at their respective schools since their schools are ON as usual. Yelah, KL je cuti Selangor tak. 

Kami sampai sekitar 9.30. Few booths kat bawah tu dah buka. Nak masuk satu section ni, belum buka. Jam 10 baru buka. Entah apa jadi dengan saya, tak terfikir untuk masuk ke dewan utama pameran ini berlangsung. Sudahnya, bila Big Bad Wolf tu buka kandang, inilah tempat utama yang saya melabur. Yes, Big Bad Wolf were here but not as big as at the Mines last Dec, just a mini show. 

Berkodi-kodi jugaklah buku yang saya beli. Almaklumlah, mostly below rm20...

 

Buku-buku yang saya beli.
Paling best jumpa buku Pendidikan Anak Dalam Islam karya Dr Abdullah Nasih Ulwan. Dah lama cari buku ni, selalu out of stock je.. rezeki kami

Pintu masuk ke kandang 'Serigala Jahat' itew


RM5 jer? Nasib saya bukan peminat novel...




Buku biografi Hulk Hogan...apsal tak beli erk? 
Sebab beli buku Kate & William... ngeh ngeh


Suasana dalam mini BBW tu... masa nie belum ramai orang lagi

tangkapan saya & suami



Lastly, kami mencuba nasib mengisi borang lucky draw.. Abang kaunter tu siap cakap, baca Bismillah dulu Encik, baru isi borang tu... 
Yelah tu... tapi best jugak kalau dapat bermalam kat Palace of the Golden Horses tu.
Wish us luck ye.


No comments:

Post a Comment