Sunday 24 February 2013

It's My Birthday!


Hadiah dari ofismate saya, Mrs Amir. Tqvm dear!

Walaupun umur dah 3 series, tapi bila tiba bab2 birthday nie memang excited... especially bila melimpah ruah doa dan wishes dari kawan-kawan samada SMS atau FB, rasa sangat special w/pun sekadar untuk 1 hari..:). Alhamdulillah, I'm truly blessed, syukur atas nikmat kurniaan Allah.

Antara best wishes saya untuk tahun nie (untuk kenangan suatu masa nanti):- 

"Selamat hari lahir... semoga senantiasa berada dalam keberkatan dariNya..dilimpahkan segala nikmat dan dimakbulkan ape jua yang dipohon... bertambah iman dan taqwa serta dihiasi kecantikan semulajadi.. insya Allah"

"In this wonderful and special day, let WASB be part of your friends to wish you a good health & happiness in life. Happy Birthday!" 

 Yang best, ucapan dari Elyzzmode

"Assalamualaikum...................happy birthday Cik Z... kami nak bagi hadiah dalam bentuk diskaun 30% utk sebarang pembelian di butik kami...jemput la datang...

 Nak kena ke Bangi ni, tuntut hadiah...:) 

Another interesting wish is from my beloved SIL

"selamat ulang tahun kelahiran...semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...sy doakan semoga cpt dpt bby gurl..hehe"

Amin... memang saya nak baby girl pulak, doakan saya...:) 
 
Sementara itu, di ofis diadakan juga kenduri kecil-kecilan untuk staf yang lahir bulan February, juga January yang disambut bersama-sama. 

Menu - bihun goreng, keropok goreng, sate Kajang & semestinya kek birthday.

Sate - antara menu wajib setiap kali jamuan ofis





Choc Indulegence -  all time favourite kat ofis nie





Terima kasih banyak-banyak atas usaha, doa dan wishes kalian. Juga buat teman-teman yang mendoakan saya dari jauh dan dekat. Semoga segala kebaikan kembali kepada anda jua. 



No comments:

Post a Comment