Thursday 13 September 2012

Will & Kate Stamp

Lucky me... nak kata fanatik collectible items tak jugak, tapi bila ada event-event special macam Diamond Jubilee of Queen E II saya excited plak nak dapatkan setem kenangan, yang dikeluarkan sempena lawatan Will & Kate. Dulu saya pernah beli setem hari pertama pertabalan Sultan Selangor, tapi dah tak ingat mana letaknya... 

Bagi yang berminat macam saya mesti excited, tapi kalau orang yang berminat tu, pandang gitunya.. tak nampak excitement di mata mereka.. macam ofismate saya, tunjuk kat depa, reaksi tu biasa je.. .hahahahah.. but to my surprise, En Hubby pun minat rupanya.. dia yang excited lebih, saya suh beli setem je, dia beli folder skali.. and there are very-very menawan. Kalau saya tahu cantik bebeno items tu, baik saya beli full set!

Mula-mula Hubby pangge, Ummi ni stamp tu. Letak je kat situ B, nanti ai tengok...

Lepas solat, saya ambil plastik tadi, bukak. Ini folder khas yang dikeluarkan utk Diamond Jubilee ni. Setem yang ktia beli boleh taruk dalam nie ye.. Alahai, terus jatuh hati - rasa menawan sangat benda nie..

Bahagian dalam folder, buka je nampak 2 stunning photos of Queen E.

The miniature, Will & Kate stamp and Queen E stamp on the folder

Setiap setem yang dibeli akan distamp with special cop, so to preserve its originality. Tapi naper cop kat muka Kate?????????????? Aduhai abang Pos nie...


2 comments:

  1. wow ... menariknya ada koleksi ni. masih available kt pos malaysia ke kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sure la dear, rasanya on that day dah sold out...nak beli ngan akan blh, tp kn bayar 10x ganda.. heheehe

      Delete