Monday 16 January 2012

Kalau Sudah Tertulis...

Duit oh duit
Sebelum lunch tadi saya ke bank. Alang-alang dah ke bank tu sempat plak mengular ke kedai tudung depan bank tu. Aduhai, ada stok baru yang cantek2.. ikut hati memang dah sambar dah selai dua, tapi sempat tahan nafsu lagi. Sib baik jugak Kak Zah (cashier) yang selalu deal ngan i tu dah resign, ada cashier baru. Kalau ngan K Zah tu mau jugak saya cair bila dia pujuk2 beli... hahahaha.. Dalam hati saya dok congak, nak pakai allocation mana beli tudung nie ye? Elaun hubby bagi dah abis. Allocation untuk personal use nak beli baju baru untuk kenduri kawin abg cik next month... xpelah, saya let go je lah keinginan nak beli tudung baru tu.. So saya balik la ke ofis.

Tup tup sampai je kat workstation saya, nampak ada duit atas meja ai. Huish, rezeki nie.. (sapa bagi & sebab apa tu xyah citer la kan). Tapi yang penting saya ada EXTRA money this month...:)  Mungkin sudah tertulis rezeki saya....

No comments:

Post a Comment