Saturday 5 July 2014

BB1M




Dah lama saya menyimpan utk hasrat utk memiliki buku memoir Tun M ni. Tapi harganya mahal (rm59.90) bagi saya. W/pun saya ni hantu buku, when it comes to buying a book, saya berkira sikit. Kalau harga around rm30 tu saya kira mampu beli la. More than that saya kira mahal dan kena pikir banyak kali b4 beli. Unless buku2 yg boleh dijadikan rujukan spt Indahnya Hidup Bersyariat, Ensiklopedia Solat etc saya tak kedekut beli. 

Since hubby dapat voucher buku BB1M dgn statusnya sbg part-time student, dapat juga saya miliki buku ni. Selain buku ni, ada beberapa buku lain yg saya beli. Maklumlah rm250 nilai voucher tu, jenuh juga nak habiskan. Ini pun 2x Saya pulak x ke pesta buku tempohari. Hanya berbelanja di MPH & Pustaka Rakyat je. Untung saya sbb En hubby x minat nak guna voucher tu. Semuanya ana yg punya :)

Banyak buku saya nak hadam ni. Can't wait tu finish them all!

Ini belum termasuk buku Melodi di Atas Kertas (koleksi cerpen) hasil tulisan sahabat saya, Ummu Amar.


Daa... 

No comments:

Post a Comment