Thursday 18 July 2013

Rezeki Ramadhan....menang GA dari blog Dessert of Life


Hamper tajaan Nia Souq

Alhamdulillah, rezeki Ramadhan....may be jugak rezeki baby...:). Ini 1st time saya masuk pertandingan GA ni. Sebelum ni teringin baik join tapi tak pandai esp bila ada syarat kena copy banner GA tersebut. I don't know what is it all about...:) Maklumlah belum habis belajar ilmu blogging....he he... 

Tapi yang bestnya pertandingan anjuran DoL ada 2 kategori, A & B.  Saya masuk kategori B sebab simple je syarat-syaratnya. Oklah untuk amatur macam saya. 

Alhamdulillah, rezeki saya untuk menang. Hadiahnya pun dah sampai ke tangan 2-3 hari lepas. Hari ni boleh berbuka dengan kurma dari Nia Souq nie. Kebetulan kurma dari Yayasan Bukhari dah habis.. rezeki.. rezeki.
Ada 3 jenis kurma, buku panduan, kalendar Ramadhan dan sejadah kecil
After winning this competition (macam poyo je...:) risik-risik rupanya tuan empunya blog ni my junior at Uni dulu. How sweet kan? Lebih 10 tahun tak pernah bersua muka, tetiba bertemu di alam maya. Mungkin ini hikmah yang tersirat kenapa digerakkan hati saya untuk menyertai GA nie. Sebelum ni saya memang follow blog dia, dalam hati dah terasa-rasa macam kenal je... tapi berat mulut nak bertanya. Rupanya telahan saya betul. Thanks a lot Nina! Juga kepada penaja hadiah, Nia Souq. May Allah bestow His blessing on us in this beautiful month and always. 

1 comment:

  1. Huhuhhu... kecik jugak dunia cyber ni kan :-) thanks joined my GA kak :-)

    ReplyDelete