Friday, 4 September 2026

Blog I Tak Boleh Up Komen 😬

Pagi ni dapat WA dari Linda...

Sebenarnya sejak semalam Ummi alami masalah ni. Ingatkan Ummi sorang je, tapi bila Linda mesej tahulah rupanya bukan masalah Ummi sorang. Petang semalam boleh lagi komen dekat beberapa blog, pagi ni langsung tak boleh. Tulis komen tu boleh, tapi komennya tak keluar (tak boleh up). Asyiklah "publishing" je...

Ni pagi tadi dekat blog Puan Ujie. 

Ni Ummi nak tinggalkan komen dan join GA Birthday Uyum by Ako tu, dari petang sampai ke malam komen tergantung. Tak habis² publishing 🤦🏻

Ni kat blog Uncle Gedek, pun tak appear komen Ummi tulis. 

Patutlah entry terbaru Ummi takde orang komen. Rupanya Blogger ada masalah. Alahai, sunyi terasa tanpa sapaan mesra dari kawan-kawan seangkatan. 

Duhai Blogger please fix the problem. 
ASAP ye 🤗

16 comments:

  1. Atas tu test je. Hehe..Alhamdulillah boleh pulak.

    Sebenarnya dah beberapa hari jadi gitu. Tapi ada blog ok, ada yang tak. Cumanya sejak semalam, habis semua blog pun tak boleh nak tinggalkan komen.

    ReplyDelete
  2. Fuh...rasa kejayaan besar sungguh bila komen berjaya publish! 🤣

    ReplyDelete
  3. Oh, benarkah begitu PH? Saya try, boleh tak keluar komen.

    ReplyDelete
  4. Nak try sini juga..
    Kan rasa sunyi tanpa sapaan kawan²

    ReplyDelete
  5. Eh.. dekat blog PH laju dia publish komen...

    ReplyDelete
  6. Blog Cie pun sejak semalam. Alhamdulillah dalam tempoh 24jam dah boleh ni.

    ReplyDelete
  7. Betul tu..dari semalam lagi..senyap sunyi dh dunia...ni nampak dh boleh dh ni...

    ReplyDelete
  8. Macam2 masalah blogspot ini. Hanya blogspot saja kak. Wordpress tak ada masalah. Saya tes blog saya yg pakai WP memang lancar. Tp blog teman2 yg pakai BP nih tak bisa.

    Kemarin remove massal, skr pula tak bisa komen 😔. Jadi tak semangat nak update blog kan.

    Harap2 cepat ada solusi. Skr ini yg saya lakukan, supaya tak tertinggal jauh tulisan baru teman2, saya tulis komen di notes hp dulu. Nanti kalau dah bisa, saya pindahkan ke komen box

    ReplyDelete
  9. Ha dah berjaya diatasi je komen kat blogspot ni... ok kita nak ucapkan terima kasih sebab sudi wish besday utk uyum... so nantikan pilihan dari uyum k 😁

    ReplyDelete
  10. Ada problem. Syukur dah elok semula.

    ReplyDelete
  11. Ingat ciknur sorang jje
    Sbnya tiba pula goggle tak blh login
    Dah pula tak blh komen tergantung je

    ReplyDelete
  12. masalah yg sama seluruh dunia. kena pulak hari sy BW iaiu pagi Jumaat. Geram tul! Syukurlah ptg td slps Asar ia kembali normal.

    ReplyDelete
  13. Memang senyap sunyi bila tak dapat komen hari Jumaat tu. Nasib sudah okay. Saya perasan sehari dua sebelum tu, sudah jadi, tapi bukan semua blog. Kemuncaknya jumaat tu la, blog sendiri, blog orang, semua dok publishing je komen.

    ReplyDelete
  14. tula psl dok loading..jenuh komen byk blog...mlmni br ok..hrp tk berulang lg la

    ReplyDelete