Tuesday, 25 December 2012

Al Amin Food Corner


Kami sekeluarga berkesempatan menjamu selera di Al Amin Food Corner (AFC) yang terletak di belakang Shell Greenwood, bersempena anniversary.

Boleh saya katakan makanan Arab yang disediakan bercitarasa tempatan, atau lebih tepat sesuai dengan tekak orang Melayu especially the nasi. Kebiasaannya (bagi saya), saya akan cepat muak jika makan nasi arab / beriani  dsbnya tetapi mungkin tuan kedai telah mengolah resepinya makanya nasi yang dihidangkan sangat menepati selera saya. 

 
Dari pintu luar... 


Bahagian luar kedai, non-aircond


Bahagian dalam kedai yang berhawa dingin





 Pilihan kami - mixed lamb, chicken & nasi mandy 
Alhamdulillah, cukup satu set untuk 2 dewasa dan 2 kanak-kanak


Full set - ada nasi & lauk, salad, sup & 'air asam' 


Teh Arab Pudina - RM3 segelas.. order untuk saya


 

 Selesai....:) 
Sebelum balik, bayar bill dulu ye...:) 

Sebagai conclusion, food memang sedap dan saya pasti akan datang lagi!

No comments:

Post a Comment