Sunday 20 January 2013

Kejutan Manis Penuh Kasih Sayang...


Recently, Hubby was away for out-station duty for few days. I decided to send him a surprise gift... a box of mini cheese-cake...:) 


Kessahnya, hari-hari disaji dengan gambar kek yang nampak sungguh ohsem oleh  NAD, tokey kedai kek maya - SUGARY SOFEA NADINE , makanya saya terfikir untuk menghadiahkan sesuatu kepada Tuan Suami yang bertugas di luar daerah. It was a spontaneous idea. I terus pm Nad, tanya bole tak dia assist me on sending this cake to my hubby and she said yes. Then terus i buat payment thru M2U. Confirmkan dengan Nad, then dia kata boleh delivery a day after.  That was so good!

Nampak gayanya Tuan Suami sangat-sangat suka, terkejut & terharu dengan kiriman kasih sayang ini. Thanks Nad for making this happened! Anda boleh ke blog NAD untuk jamu mata ye!


"Just thinking of all the good times we have shared,
I realise darling, that my happiness is centred on no one
but 
YOU!


No comments:

Post a Comment