Thursday 26 April 2012

Cinta Baru - Suri Hazel

Saya ada kegilaan baru. Ini semua dek penangan blog. Sejak menceburi dunia blogging ni, saya berkenalan dan mengenali ramai kawan dan kenalan baru, semuanya di alam maya.

Lately, passion saya kepada dunia masak memasak menunjukkan graf peningkatan yang drastik. Hehehe.. Ini semua dek kerana boleh dikatakan hari-hari saya buka 'tudung saji' tukang-tukang masak blogger seperti K Nor Secubit Garam, K Sha tebaborr, K. Yatie, Cikgu Amie (sekadar menyebut beberapa nama). Semuanya memberi inspirasi dan membuka dimensi baru bagi saya.

Semoga memberi manfaat pada semua yang sudi singgah. Lebih penting, ianya catatan peribadi untuk anak cucu suatu hari nanti. Kita tidak akan pernah tahu apa yang akan terjadi pada kita di masa hadapan...

Saya mendapat inspirasi dan ilmu yang berguna melalui blogger2 masakan ini, jadi itu yang ingin saya kongsi. Maka, dengan itu lahirlah cinta baru saya. Nak tau? Klik SINI


No comments:

Post a Comment