Wednesday 22 February 2012

It's My Buffday!


It's my day!! Yang ke? ... biarlah rahsia...:)
Alhamdulillah, dipanjangkan lagi usia oleh Nya untuk terus berkelana mengumpul bekalan untuk ke sana.Since the whole Melawati was black out due to TNB's maintainance work, our office was closed for a while. At the same day we have our w/hop at InterCont Hotel so we went there for lunch.

The dragon fruit was the star of the day. Subhanallah, manis x hengat, sedap & lazat sangat2
The best? For me the roasted lamb, walla!
Perut Melayu kan, x dapat nasi putih nasi ayam pun jadi lah...:)
Dessert - ice cream coffee is the best!
Food review? Camne nak cakap erk? Nanti orang kata riak plak...:) (sori, hari ni hari senyum sedunia saya, sbb tu semua tmpt rs nak letak je smiley icon tu). Tugasan saya sentiasa membawa saya ke hotel-hotel, jadi tekak saya dah mangli dengan food2 kat hotel nie. So, nak kata sedap ke x sedap ke memang sedap la kan, 5-star food. Tapi, sebab dah biasa makan, rasa biasa je lah. Kalau dah selalu makan KFC, xdelah kita rasa special sgt KFC tu kan? Camtu lah lebih kurang perbandingannya...:)  Hotel InterContinental ni dulu Hotel Nikko, tapi dah tukar management so tukar lah namanya jugak.

Sekian, terima kasih. Happy Birthday utk saya! 

No comments:

Post a Comment