Monday 16 November 2015

Khabar semakin baik, alhamdulillah


Credit

Lamanya saya tak update blog. Sebenarnya hari2 saya ke sini, ziarah blog kawan2. Mana2 yg ada entry menarik saya akan baca, cumanya tak meninggalkan jejak. Tak mampu! Itupun saya hanya pilih light & easy topics. Diri rasa tak mampu nak digest heavy & serious things now.

Berbalik kpd keadaaan saya, alhamdulillah kesihatan bertambah baik. Satu dua hari ni kesihatan saya menunjukkan tanda positif. Dah mula mengidam nak makan macam2 sbb selera makan dah kembali. Sebelum ni asyik telan air liur je bila tengok posting pasal food kat blog tukang2 masak ni. He he. 

Credit

Banyak cerita yg nak dikongsi, tapi tak pastilah mampu ke tidak nak buat siaran tertunda :) Stay tuned, jumpa lagi insha Allah. 

2 comments:

  1. akak, preggy ka? tahniah! lama x baca blog akak, tau2 dah preggy nih :-) take care...

    ReplyDelete