Tuesday 20 January 2015

Logo Baru Pos Malaysia


Perasan tak pos malaysia dah ada logo baru? Saya tahu pun sebab Khamis minggu lepas Bang-aji ke majlis pelancaran logo baru Pos Malaysia di dayabumi. 

Bukan nak share pasal majlis tu sbb saya tak pergi pun...he he.. cumanya nak share souvenir yg Bang-aji bawak balik :) masa saya kerja dulu saya selalu bawak balik souvenirs utk Bang-aji. Maklumlah saya dlm line event management. Macam2 souvenirs yg saya dapat - pen, keychain, notepad, diari, pen drive dsbnya. Kebanyakannya masih tersimpan elok. 

Jom tengok apa yg ada dalam goodie bag Pos Malaysia hari tu; 

Saya dapat pen, T-shirt, cupcake, mineral water & bag.
Yang paling istimewa setem hari pertama...
Alhamdulillah rezeki saya.
Inilah logo baru depa
 Tak lama lagi dapatlah tengok postmen hantar surat dgn kenderaan berlogo baru serta uniform baru :)



Tahniah!

No comments:

Post a Comment