Thursday 27 November 2014

Azeezah Al-Ansar Steakhouse


Semalam hari istimewa bg kami suami isteri, wedding anniversary. So we decided utk makan di luar. Mula tu plan nak makan area melawati atau prima je. Last2 end up dekat keramat, kedai member. Tapi kami difahamkan kawan saya tu dah lama x menjenguk kedai. Tak dapatlah harga kawan2. Hahaha...

Meh kita layan....

 Nasi Goreng al Ansar, special menu depa.  Saja order utk try taste. So-so je la. Saya prefer nasi goreng kampung than this one. 

 Nasi goreng kampung pilihan Abang
 Saya suka  nasi goreng ni sbb pedas. But for kids maybe boleh request jgn letak chili padi kot.

 Black pepper beef steak
Sedap bagi saya esp sos lada hitam tu. Resipinya dah diolah ikut tekak rang kita agaknya sbb tu rasa smooth je bila dimakan, takde rasa pijar di lidah. 

Chicken chop - a must-try menu. 
Memang sedap. Berebut jugaklah dgn anak2. Hahaha.. nak order extra takut x habis makan. 

Menu lain yang kami order mee goreng dan fries. Air sirap bandung satu jug. Mee goreng pun sedap. Total kos rm52. Berbaloi bagi saya. 

Mungkin sbb food dia yg lazat, maka kedai ni jadi tumpuan ramai. Malam tu ramai yg dtg bersama keluarga. Mostly small & young family like us. Service pun OK . Kedai bersih so for sure kami akan dtg lagi. Thanks B for the treat. Eventhough it was  simple & modest but it was a meaningful one. Muwah!!!

Skodeng sket;
Anniversary card utk dear hubby :)



No comments:

Post a Comment