Wednesday, 2 September 2026

Cool Blog pulak...

"Jom Ummi kita cari pemanis mulut", ajak anak #2 :D 

Layankan aje... 

Anak #2 kami yang makin meninggi... 

Beli Combo Treats ni 2 set;

1. Harimau Brown Sugar Tea w Peanut Waffle 
2. Fruit Smoothie (Ummi pilih honeydew) w Choc Waffle 
Harga: RM 9.90 x2 

Harimau Brown Sugar Tea sebab belang-belang macam Pak Belang agaknya :) 
Depa berebut minum yang tu. Lega Ummi boleh nikmati sepuasnya honeydew smoothie ni 😁

Waffle pun sedap. Apatah lagi makan time panas². Lepas tu berebut² pulak waffle tu, lagilah sedap jadinya :D 


6 comments:

  1. Honeydew tuh terbayang segaaaar pasti šŸ˜šŸ˜šŸ˜. Dah lama tak makan honeydew juga. Memang sesuai makan dengan waffle hangat kak šŸ˜„šŸ‘

    ReplyDelete
  2. Lama tk singgah coolblog.. Air belang2 mmg fav bdk2 skarang.. Tenangla umi melayan honeydew smoothie

    ReplyDelete
  3. dh lama tak singgah sini..dulu2 tak byk sgt brand minuman manis2 gini

    ReplyDelete
  4. Harimau Brown Sugar Tea tu nampak sedapnya

    ReplyDelete
  5. Waffle memang sedap time panas². Minuman pulak menyejukkan tekak, hihihi.

    ReplyDelete
  6. linda suka harimau brown sugar...kalau pergi cool blog, memang beli yang tu je

    ReplyDelete