"Jom Ummi kita cari pemanis mulut", ajak anak #2 :D
Layankan aje...
1. Harimau Brown Sugar Tea w Peanut Waffle
2. Fruit Smoothie (Ummi pilih honeydew) w Choc Waffle
Harga: RM 9.90 x2
Depa berebut minum yang tu. Lega Ummi boleh nikmati sepuasnya honeydew smoothie ni š
Waffle pun sedap. Apatah lagi makan time panas². Lepas tu berebut² pulak waffle tu, lagilah sedap jadinya :D
Honeydew tuh terbayang segaaaar pasti ššš. Dah lama tak makan honeydew juga. Memang sesuai makan dengan waffle hangat kak šš
ReplyDeleteLama tk singgah coolblog.. Air belang2 mmg fav bdk2 skarang.. Tenangla umi melayan honeydew smoothie
ReplyDeletedh lama tak singgah sini..dulu2 tak byk sgt brand minuman manis2 gini
ReplyDeleteHarimau Brown Sugar Tea tu nampak sedapnya
ReplyDeleteWaffle memang sedap time panas². Minuman pulak menyejukkan tekak, hihihi.
ReplyDeletelinda suka harimau brown sugar...kalau pergi cool blog, memang beli yang tu je
ReplyDelete