Wednesday, 9 January 2019

Gembiranya makan Haidir Burger-mbira, Greenwood


Dah jadi kebiasaan di hujung minggu untuk kami keluar bersiar-siar di sekitar kawasan Gombak dan kawasan yang sewaktu dengannya. Saja ambik angin sambil minum petang.

Asalnya nak minum petang di mana-mana kedai/restoran tapi trafik sesak dari Greenwood lagi. Dah kereta slow je takleh nak laju sempatlah pandang kiri kanan. Ternampak pula ada satu stall burger bersebelahan bas stand Greenwood. Apalagi, jomlah try. 


Sebenarnya tertarik sebab nama stall tu Haidir Burger-mbira haha... Macam-macam nama/cara orang sekarang buat promotion kedai/barangkan. 

Nampak tak tulisan tu? 

Eh sedap burgernya. Memang boleh burger-mbira bila makan haha..  Apatahlagi kalau orang belanja. Laaaaagi gumbira :D 




Tak cuba tak tahu πŸ€—


7 comments:

  1. ooh ada eh gerai burger kat situ ye. sy klau Greenwood stress sebb banyak kereta hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada zie. Tempat orang jual buah/majalah dulu tu. Sebab jem la akak dapat merasa Burger-mbira ni haha

      Delete
  2. oh sedap ye,jauh rumah saya nak ke greenwood tu, kalau tak boleh merasa juga burger-mbira nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Burger-mbira di kawasan sekitar je lah sis haha

      Delete
  3. Catchy betul nama kedai dia hihii

    ReplyDelete
  4. permisi min numpang share ya :D
    bosan tidak tahu mesti mengerjakan apa ^^
    daripada begong saja, ayo segera bergabung dengan kami di
    F*A*N*S*P*O*K*E*R cara bermainnya gampang kok hanya dengan minimal deposit 10.000
    ayo tunggu apa lagi buruan daftar di agen kami ^^

    ReplyDelete