Monday, 6 June 2016

Ahlan ya Ramadhan


Credit source

Alhamdulillah bertemu lagi dengan ramadhan yg dirindui. W/pun masih 'dalam hari' tapi kedatangannya tetap dinanti. 

Untuk urusan makan minum sahur & berbuka setakat ni Mak mertua uruskan. Next week kitalah kena ambik alih sbb Tok Umi dah nak balik kampung. Dapatlah tumpang pahala orang berpuasa dak? 

Abang setakat tengah hari tadi OK lagi. Tak sebut lapar dahaga cuba kami risau tengok dia aktif sangat main dgn adik2 dia. 

Selamat menyambut bulan ramadhan dan meningkatkan amal ibadah di bulan mulia ini. Moga kita beroleh taqwa yg dijanjikan serta al-rayyan juga menjadi milik kita. Aamiin. 

6 comments:

  1. Salam ramadhan hazel
    Thanks sudi singgah blog kaknoor
    Tahniah dah dpt ahli baru
    Selamat berpantang ya hazel
    Semoga hazel dan baby sihat walafiat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramadhan Kareem k.noor..tima kasih sudi buat kunjungan balas hehe.. Alhamdulillah both baby & Umi are doing well

      Delete
  2. Ramadhan Kareem...
    Smg Ramadhan kali ini membawa seribu maghfirah dan Rahmat dari Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin...same goes to you laling :)

      Delete
  3. Tahniah dapat tambah ahli keluarga. Selamat berpantang dan selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih k.Amie.. Alhamdulillah dah 3 minggu kejap je rasanya. Selamat berpuasa utk k.Amie & keluarga

      Delete