Tuesday 8 May 2012

Darul Aman Golf & Country Club

Baru-baru ini kami sekeluarge termasuk mertua, biras dan ipar duai sempat bercuti di Darul Aman Golf & Country Club (DGCC). Kami menyewa sebuah chalet 3 bilik berhampiran swimming pool yang sungguh heaven. DGCC terletak di Bandar Darulaman, Jitra, Kedan Darul Aman.

Memandangkan saya KLgites maka tidak menjadi masalah kepada saya untuk berenang bebas dalam kolam renang yang saaaaaaaaaaangat cantek itu. Nak terjun ke menyelam ke xde sapa yang kenal ai pun. Biras-biras ai semua orang local, so demi menjaga reputasi mereka rela menjadi penonton.  Hahaha, rugi uollz.. 

Kalau tak kerana nak menjaga anak-anak yang ramai tu (termasuk anak-anak sedara) lagi lama rasanya nak berendam dalam kolam tu. Maklumlah, hanya saya dan sepupu je yang conquer kolam tu. Kebetulan guest tak berapa ramai masa tu agaknya. Ada satu group student dalam 50 orang tapi ada kursus agaknya, xde plak nampak diorang mandi manda dalam pool tu. Mungkin juga MIL sewa kolam ni khusus untuk we all kot. hehehe

Soo heaven! Berendam sampai tak mau naik. Lepaskan tekanan la konon..
Chalet 3-bilik dengan harga RM298 semalam.
Ruang tamu, dilengkapi tv, aircond dan sofa set
Begitu juga di kolam kanak-kanak. Hanya Abang dan sepupu sepapatnya sahaja yang conquer kolam tersebut. Sewaktu membawa Opal ke kolam, dia sungguh teruja, sampaikan nak terjun ke dalam kolam. Berani sungguh hero umi sorang nie ye..

Kids pool
Enjoy!



No comments:

Post a Comment